سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

شورا‌های اسلامی با رفع دغدغه‌های مردم اعتمادسازی کنند

هاشمی گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا با رفع دغدغه‌های مختلف مردم در حوزه وظایف خود به اعتمادسازی عمومی کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در دیدار با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان ابراز داشت: اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است که باید با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی بازگردانده شود.

او تاکید کرد: فرمانداران در کمیسیون تطبیق نهایت همکاری را با شورا‌های اسلامی شهر در استان داشته باشند و در مورد مصوبات آن‌ها سخت‌گیری نکنند.

هاشمی افزود: کمک به شورا‌های اسلامی، کمک به مردم است و هر طرح و برنامه‌ای که تامین کننده منافع مردم باشد مورد حمایت است.

هاشمی، استان سمنان را دارای ظرفیت ویژه در زمینه‌های مختلف مانند آموزش عالی، صنعت و گردشگری دانست و افزود: با بهره مندی از این ظرفیت‌ها و توانمندی شورای اسلامی شهر سمنان می‌توان در راستای رفع دغدغه‌های مردم گام برداشت.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در حال حاضر سلامت و معیشت مردم بالاترین دغدغه دولت است گفت: مهمترین مطالبه نخبگان، نمایندگان و موثرین استان پرداختن به مشکل مهم کم‌آبی است.

هاشمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان بیان کرد: افزایش مدت زمان ماندگاری مسافران و ایجاد بستر جذب گردشگر در دستور کار باشد.

او افزود: ایجاد بازارچه در بوستان‌ها توان اقتصادی مردم را افزایش می‌دهد و گردشگران را به ماندگاری بیشتر ترغیب می‌کند.

استاندار سمنان گفت: این استان از وجود نمایندگانی صاحب نفوذ و قدرتمند در مجلس شورای اسلامی بهره‌مند است و می‌توان با هم افزایی و تعامل و بهره مندی از این توان در جهت توسعه بیشتر استان گام برداشت.

در این نشست سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان به بیان برخی مسایل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.