سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق باغ ویلا‌ها و موسسات کشاورزی شوشتر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ روح الله بیگدلی، فرمانده انتظامی شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از دستگیری سارق سابقه دار در شوشتر خبرداد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و موسسات کشاورزی در منطقه شوشتر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت.

او با بیان اینکه متهم پس از مشاهده مستندات لب به اعتراف گشود وبه چندین فقره سرقت از باغات و موسسات کشاورزی منطقه شوشتر با همدستی ۲ نفر دیگر اقرارکرد، افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان در یک گروه ۳ نفره ابتدا باغات خالی از سکنه و زمین‌های کشاورزی را شناسایی کرده ودر ساعات پایانی شب اقدام به سرقت لوازم داخل باغ و پمپ آب زمین‌های کشاورزی می‌کردند.

سرهنگ بیگدلی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با بررسی‌های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در حین سرقت‌ها مشاهده کرده و با شناسایی مخفیگاه او، ضمن هماهنگی با مقام قضائی و عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شوشتر با اشاره به اینکه  تلاش گارآگاهان برای دستگیری همدستان و مالخر ادامه دارد، بیان داشت: شهروندان حتما اماکن خصوصی خودرا به قفل‌های ضد سرقت و دوربین مداربسته مجهز کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.