سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مانور خودرویی در جهت ترغیب و دعوت مردم به انجام واکسیناسیون در باغملک

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: طی روز‌های ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰  مانور خودرویی به منظور ترغیب و دعوت مردم به انجام واکسیناسیون کرونا برگزار شد.

کرامت جاودان زاده‌ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰  مانور خودرویی  به منظور ترغيب و دعوت مردم به انجام واکسیناسیون  کرونا  در سطح شهرستان، بخش قلعه تل،  صیدون و میداوود برگزار شد.

او با بیان اینکه این مانور خودرویی با کمک نیروهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک و  با همکاری روابط عمومی و واحد آموزش و ارتقاء سلامت، مراکز خدمات جامع سلامت میداوود، صیدون و قلعه تل انجام شد، افزود:  در حال حاضر تلاش می‌شود به وسیله واکسیناسیون به عنوان یک مداخله پیشگیرانه از عوارض خطرناک بیماری کووید و انتشار بیشتر جلوگیری کنیم تا به موج جدید منجر نشود و بر همین اساس همه امکانات را برای این موضوع بسیج کرده ایم.

جاودان زاده تصریح کرد: امید است با تلاش و همکاری بین نهادها، ارگان های امدادی و خدماتی و با همراهی شهروندان، کسبه، اصناف و همه اقشار مردم در شهرها و روستاهای شهرستان باغملک با انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا  و خارج شدن از این وضعیت باشیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.