سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس حوزه قضایی شهرستان سیروان:

نمایشگاه آسیب‌های موادمخدر در بیداری اجتماعی جوانان مفید است

کوهی در حاشیه نمایشگاه مبارزه با موادمخدر گفت: نمایشگاه آسیب‌های مواد مخدر در بیداری اجتماعی جوانان مفید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عابدین کوهی،رئیس حوزه قضایی شهرستان سیروان در حاشیه نمایشگاه مبارزه با موادمخدر که بمناسبت هفته ناجا دایرشده بود، اظهار داشت: مواد مخدر به عنوان یک چالش برزگ اجتماعی بستر ساز بسیاری از جرائم است، لذا اقدام پلیس در برپایی نمایشگاه می‌تواند یک عامل بازدانده و هشدار دهنده‌ای برای آگاهسازی عمومی از خطرات مواد مخدر باشد.

او افزود: ما باید واقعیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی مصرف مواد مخدر را به جوانان و جامعه نمایش دهیم و نمایشگاه آسیب‌های مواد مخدر قطعاً میتواند در بیداری اجتماعی جوانان و اتخاذ تصمیمات پیشگیرانه خانواده‌ها مفید باشد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان سیروان ادامه داد: بسیاری از افرادی که در دام اعتیاد و مواد مخدر گرفتار شده اند در ابتدا هیچگونه اطلاعی در خصوص عوارض مصرف و حتی در بعضی از موارد نسبت به نوع مواد مخدر نداشته و چه بسا چنانچه شناخت آگاهی بخشی در این راستا اگر صورت می‌گرفت فرد هرگز به سراغ مواد نمی‌رفت و به بیراه کشیده نمی‌شد.

سرهنگ هادی گندمی ،فرمانده انتظامی شهرستان سیروان نیز هدف از برپایی نمایشگاه را آشنایی جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف جامعه با آسیب‌ها و پیامد‌های سوء مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

سرهنگ گندمی افزود: این نمایشگاه به مناسبت هفته ناجا با حضور مسئولان انتظامی و دیگر مسئولان شهرستانی در تعدادی از مدارس سیروان و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تا پایان هفته ناجا در معرض دید عموم و دانش اموزان و اولیاء آنان قرار خواهد گرفت.

او ضمن تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیروان گفت: در این نمایشگاه انواع عکس و پوستر، بروشور و لوح فشرده حاوی اطلاعات پیامد‌های مصرف مواد مخدر، آشنایی با انواع مواد مخدر و راه‌های پیشگیری از آن، معرفی انواع مواد مخدر توسط انتظامی، همراه با کارشناسان انتظامی جهت مشاوره و پاسخگویی به سولات مراجعان در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.