سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبنای اقدامات پليس براي امنیت و حفظ ارزش های دینی است

به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، رییس عقیدتی سیاسی به همراه جمعی از معاونین فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر با رئیس حوزه علمیه شهرستان ایرانشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام سید محمد سعیدی مقدم ، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان   در دیدار با رئیس حوزه علمیه شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک ایام هفته ناجا و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان ایرانشهر در برقراری نظم و امنیت در این شهرستان و حفظ آسایش مردم، امنیت کنونی جامعه را مدیون تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی ذکر کرد و از فعالیت‌های این نیرو در ایجاد امنیت و آرامش جامعه تقدیر کرد.

وی گفت: بسیار مناسب و به جاست که همه افرادی که برای مردم جامعه، حفظ انقلاب و آرمان‌های امام حسین (ع) خدمت می¬کنند در کنار هم و با هم، در تکمیل حرکت‌ها همدیگر را یاری می‌کنند.

حجت الاسلام"سعیدی مقدم"، با بیان اینکه حرکت پلیس برای به آسایش رساندن مردم است، اظهار داشت: مبنای اقدامات پلیس برای امنیت و حفظ ارزش‌های دینی است.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس برای امنیت و حفظ ارزش‌های دینی است، لذا باید با همکاری هم برای پیشرفت و رشد جامعه بسترسازی شود.

ایشان خاطر نشان کردند: پلیس آسایش را از خودش می‌گیرد تا با نا امنی‌ها برخورد کند و این موضوع باعث خواهد شد تا کارش ارزش دار و الهی شود لذا مردم نیز باید در مواقع سختی با صبوری و متانت خود درکنار پلیس قرار گیرند و در واقع همیار پلیس باشند تا ماموریت این سازمان به نحو شایسته انجام گیرد و جامعه از نتیجه آن برخوردار شود.

وی، با بیان اینکه سلامت و امنیت جامعه باعث خواهد شد مردم بتوانند ضمن ادای تکالیف الهی به کمال خداوند نیز دست پیدا کنند افزود: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد در کار‌ها پاک و خالص بوده و بیشتر به فکر تکلیف و انجام وظیفه باشیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام "اسفندیاری" رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن یاد و خاطره شهدای دشت کربلا و شهدای امنیت کشور گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های کارکنان ناجا بحث ارتقای سطح امنیت پایدار در جامعه است.

وی افزود: یکی از مهمترین افتخارات ما در نیروی انتظامی خدمت بی منت به مردم و تأمین امنیت در داخل و مرز‌های زمینی و مبارزه بی امان با مواد مخدر است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: هفته ناجا ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.