سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب مصور «لحظه‌های بی‌تکرار» در لرستان

کتاب مصور تشییع پیکر شهدا به نام «لحظه‌های بی‌تکرار» باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و فرهاد زیویار استاندار لرستان رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، کتاب «لحظه‌های بی‌تکرار» مستند تصویری تشییع و خاکسپاری ۲۱ شهید والامقام لرستانی در قالب ۱۵ مراسم، اثر هنرمند لرستانی، کامین ملکی است که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از سوی انتشارات هاویر خرم‌آباد در ۲۴۰ صفحه با قطع خشتی به صورت رنگی منتشر شد.

این عکاس لرستانی کتاب را به روح شهدا و تمام مادرانی که بر داغ فرزندانشان در دفاع از میهن مویه سروده‌اند، تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد در این آیین گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و این کتاب نیز کتاب ارزشمندی است که یکی از خبرنگاران استان آن را به چاپ رسانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: خبرنگاران وظیفه مهمی را در جامعه انجام می‌دهند و در هر کار پسندیده‌ای خبرنگاران و خبرگزاری‌ها نقش اساسی دارند.

در این مراسم از طرف نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از کامین ملکی پدیدآورنده کتاب «لحظه‌های بی‌تکرار» تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.