سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دانش آموزان مهابادی در جشنواره فرهنگی و هنری "فردا"

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد گفت: دانش آموزان مهابادی در جشنواره فرهنگی و هنری "فردا" ۱۶ مقام استانی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد اظهار داشت: همزمان با آغاز چهلمین مرحله جشنواره فرهنگی و هنری "فردا"، از ۱۶ دانش‌آموز برتر مهابادی در سی و نهمین دوره این جشنواره تجلیل شد.

وی افزود: بیش از ۱۱ هزار دانش آموز در شهرستان مهاباد در سال تحصیلی گذشته بصورت مجازی در سی و نهمین دوره این جشنواره شرکت کرده بودند.

رحمانی اضافه کرد: همه ما متولیان حوزه آموزش و پرورش به تأسی از سند تحول و نگاه به ساحت تربیت هنری و زیباشناختی براین باوریم که دانش در کنار فرهنگ و هنر است که به تعالی خود می‌رسد، لذا پرداختن به هنر اصیل و فاخر، بی شک موجبات پیشرفت‌های علمی و اندیشه‌ای را نیز فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: امسال خوشبختانه رشته لالایی خوانی ویژه دختران دوره متوسطه در بخش هنر‌های آوایی، رشته تک گویی، پانتومیم، نمایش عروسکی نخی و دستکشی، تئاتر خیابانی و محیطی، رشته ایده پردازی و کسب و کار مجازی در بخش رسانه و فضای مجازی، سرود گروهی و همگانی به رشته‌ها افزوده شده است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.