سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان:

دست زلزله زدگان و مددجویان کمیته امداد در اندیکا را می‌گیریم

عبیاوی گفت: رسیدگی به مناطق زلزله زده اندیکا و مردم این منطقه در اولویت است و تا بهبود شرایط زندگی همراه و یاور زلزله‌زدگان نیازمند هستیم.

ناجی عبیاوی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله زده اندیکا و مردم این منطقه در اولویت است، گفت: کمیته امداد تا بهبودی شرایط زندگی همراه و یاور زلزله‌زدگان نیازمند و مددجویان در مناطق زلزله زده خواهد بود.

او با اشاره به تداوم خدمات‌رسانی به زلزله زدگان روستایی و عشایری این شهرستان افزود: امدادگران خوزستان پس از وقوع زمین‌لرزه برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اعزام شدند و اقدامات حمایتی از آسیب‌دیدگان را آغاز کردند.

عبیاوی با بیان اینکه در مناطق زلزله زده اندیکا خانوار‌هایی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که خدمات رسانی به این خانواده‌ها آغاز شده است، اظهار داشت: اعتبار‌های لازم برای تامین نیاز‌های معیشتی، تهیه بسته‌های غذایی و نوشت افزار دانش آموزان اختصاص داده شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: کار امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان از لحظات ابتدایی وقوع زلزله در منطقه توسط تیم‌های مختلف نهاد‌های امدادرسان و سپاه بسیج آغاز شده که با اولویت‌بندی مناطق و توجه ویژه به آغاز فصل سرما، در منطقه کار امداد‌رسانی سرعت گرفته است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان به ارائه خدمات در حوزه تعمیرات و تهیه وسایل گرمایشی و سایر ملزومات اشاره کرد و بیان داشت: همچنین اعتبار ویژه‌ای برای کمیته امداد امام خمینی شهرستان اندیکا برای تهیه بسته‌های معیشتی خانواده‌ها و دانش آموزانی که در حال تحصیل هستند اختصاص داده شده و ملزومات مورد نیاز تهیه و آماده توزیع هستند.

خسارت زلزله به بیش از یک هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد

مصطفی فروتن، مدیر دبیرخانه تشکل‌های جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در زلزله اخیر شهرستان اندیکا بخش چلو یک هزار و ۴۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان آسیب دیده اند.

او افزود:کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به پوشش موضوعات آسیب‌دیده حوزه مددجویی و افراد آسیب‌دیده کم‌برخوردار اقدامات ویژه انجام خواهد داد و در حوزه‌های مسکن، معیشت و تجهیزات گرمایشی با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما خدمات رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.