سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۷۰۰ نوع لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از ۱۷۰۰ نوع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی محموله‌ای از انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار یک هزار و ۷۴۹ قلم انواع لوازم خانگی خارجی شامل قهوه ساز برقی، پودرقهوه، قهوه جوش، اجاق گاز مسافرتی، صافی قهوه و فلاسک کوچک که همگی فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی لوازم خانگی قاچاق مکشوفه در این عملیات را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان اظهار کرد: شهروندان نقش مهم و اثر گذاری در انجام موفقیت آمیز مأموریت‌های مختلف پلیسی دارند و به همین منظور از آنان می‌خواهیم تا به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه هدفمند با عرضه کالا‌های قاچاق، همواره از خرید این گونه کالا‌ها خودداری کرده و موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.