سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش گرمای همدلی در مشهد

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: پویش گرمای همدلی در راستای ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عقیل قدرتی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به آغاز روز‌های سرد سال شهرداری مشهد در نظر دارد در قالب طرح "گرمای همدلی، به رسم همسایگی" و با مشارکت و همراهی شهروندان گرانقدر شهر امام مهربانی ها، حضرت رضا (ع) نسبت به ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب اقدام کند.

او افزود: در حال حاضر و در این مرحله قسمتی از مجموعه سرای سبز زندگی به این موضوع اختصاص یافته و در نظر داریم با همکاری مناطق شهرداری در روز‌های آتی نسبت به راه اندازی تعدادی گرمخانه موقت نیز در سایر نقاط شهر اقدام کنیم.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: خدمت رسانی در این مراکز برای افراد مشمول طرح از ساعت ۲۰ شب تا ۸ صبح روز بعد خواهد بود و علاوه بر فراهم ساختن امکانات استراحت، استحمام و امکانات بهداشتی، وعده غذای گرم نیز در نظر گرفته شده است، ضمن آنکه در کنار موارد فوق برای این افراد موضوعاتی از قبیل مشاوره و مددکاری اجتماعی نیز درنظر بوده که پس از پذیرش و در صورت تمایل، مشاوره و مددکاری اجتماعی نیز توسط همکاران ما برای ایشان صورت خواهد گرفت.

قدرتی بیان کرد: جهت پیشگیری از ابتلا افراد به ویروس کرونا رعایت دستورالعمل لازم در این مراکز مورد نظر و توجه بوده و فاصله فیزیکی توزیع ماسک و ضدعفونی مداوم محیطی در مراکز انجام و افراد مشکوک نیز توسط پزشک سرای سبز زندگی معاینه و در صورت لزوم به مراکز درمانی اعزام خواهند شد.

در پایان از عموم شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی خانمان، برای نجات جان این افراد در روز‌های سرد سال، موضوع به سامانه (۱۳۷) اعلام کنند.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.