سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۷۶ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی / وضعیت ۶ نفر نامساعد است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۲۹۹ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که در مجموع ۷۶بیمار جدید شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۲۹۹ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۷۶بیمار جدید شامل ۱۹مورد بستری و ۵۷مورد سرپایی، شناسایی شدند.

وی افزود: از این تعداد از بیرجند ۲۸مورد، خوسف ۵مورد، درمیان ۱مورد، زیرکوه ۶مورد، سربیشه ۲مورد، طبس ۹مورد، فردوس ۴مورد، قاین ۱۸مورد و نهبندان ۳مورد جدید گزارش شد.

به گفته  مهدی زاده همزمان ۳۴۴تست سریع انجام شد که ۵۷مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۸۷بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۷۵نفر کرونا مثبتند.

وی گفت: از این تعداد ۱۵نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۶ نفر نامساعد است.

مهدی زاده گفت: خوشبختانه مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ثبت نشد و فوتی‌های ناشی از این بیماری همان هزار و ۱۶۴نفر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تا کنون ۳۰هزار و ۸۳۶بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته ۸۸هزار و ۷۱۱تست مولکولی کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که ۳۲هزار و ۷۵بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی تا امروز ۴۴۴هزار و ۷۳۰نفر واکسن نوبت اول و ۲۱۶هزار و ۴۹۱نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

انتهای پیام / ط ا

 

برچسب ها: ویورس کرونا ، کووید-19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.