سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن شورای شهر تهران مطرح شد؛

منطقه‌ای که بیشترین آمار بلندمرتبه سازی را در تهران به خود اختصاص داده است

عضو شورای ششم شهر تهران گفت: بیشترین آمار بلند مرتبه‌سازی مربوط به منطقه ۲۲ تهران است و کمترین پیشرفت آب وفاضلاب در آن دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معدنی پور، عضو شورای ششم شهر تهران در سوالی خطاب به گزارش مدیرعامل آب و فاضلاب تهران گفت: باتوجه به کمبود بودجه‌ای که در گزارش مطرح شد، شهروندان حاضرند در این زمینه مشارکت کنند.

در ادامه جلسه، صادقی عضو شورای ششم شهر تهران در تذکری گفت: ۳۰ عدد مخازن آب رسانی ساخته شده و سه سال از این مصوبه می‌گذرد و در این سال‌ها کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته است. از آنجایی تهران شهر زلزله‌خیز است لازم است این پیشرفت‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

در ادامه جلسه، عباسی عضو شورای ششم شهر تهران در تذکری مطرح کرد: در بحث حریم‌های در سامانه شهرسازی لازم است هم وزارت نیرو، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب تعیین تکلیف انجام دهند و به صورت غیرسیستمی کار پیش نرود.در بحث تنش آبی هم باید از همین الان مجموعه‌ها را برنامه‌ریزی کرد.

در ادامه جلسه، امانی عضو شورای ششم شهر تهران درباره بحث مصوبه بحث مناطق ۲۲ و ۴ گفت: شهردار قبلی منطقه ۲۲ از مصوبه برداشتی داشتند که این امر منجر به تعطیل شدن تصویه‌خانه شده است.

شربیانی، عضو شورای ششم شهر تهران درباره بحث فاضلاب عباس‌آباد گفت: این فاضلاب وضعیت استفناکی دارد و نیازمند کاری جدی است.

شمس احسان عضو شورای ششم شهر تهران در سوالی مطرح کرد: در منطقه ۲۲ تهران که بیشترین آمار بلند مرتبه‌سازی را در پایتخت داریم، کمترین پیشرفت آب و فاضلاب در آن دیده می‌شود؛ بنابراین تکمیل شبکه منطقه از اولویت‌ها نیست و باید برنامه‌ریزی منعطفی در این زمینه صورت بگیرد.

پیرهادی، عضو شورای ششم شهر تهران بعد از گزارش مدیرعامل آب و فاضلاب گفت: در مبحث مقررات ساختمان باید اقداماتی در زمینه کمک به موضوع آب و فاضلاب انجام دهیم و اگر این اتفاقات نیفتاد، فرونشست‌های زمین را خواهیم داشت.

در آخر چمران، رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در رابطه با رانندگان سال گذشته مصوباتی مطرح شده که مربوط به ما نیست و از سال آینده اجرا می‌شود.


بیشتر بخوایند: 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.