سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون شاخص عمل شهرداران باشد

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه بایستی ملاک و شاخص عمل شهرداران قانون باشدگفت:پاسخگو بودن در مقابل مردم از ویژگی‌های شهرداران نمونه است و مردم و شهروندان بهترین ناظران شهرداری‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،منصور طالب پور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی  در مراسم تودیع و معارفه شهردار عجب شیرگفت:اثرات و حسنات اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری‌ها، سال‌ها در خاطر مردم ماندگار خواهد بود و بر زندگی آن‌ها تأثیر خواهد گذاشت.

او از شهرداری‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی در مسیر حرکت به سوی عمران و آبادانی شهر‌ها یاد کرد و افزود: از شهرداری‌ها انتظار می‌رود تا با تمام توان جهت رونق و آبادانی شهر‌ها و ارائه خدمات درخور به شهروندان تلاش کنند.

اوبا بیان اینکه اعتماد شورای اسلامی شهر به شهردار موجب می‌شود تا پیشرفت در شهر نمود پیدا کند، ادامه داد: همفکری، همدلی و همراهی مسئولین و مردم زمینه ساز رشد، شکوفایی و آبادانی شهر است.

حجت‌الاسلام محمود شربیانی امام جمعه شهرستان عجب‌شیر هم در این مراسم اظهار داشت: استفاده از همه فرصت ها، ظرفیت‌ها و حفظ وحدت، همدلی و همراهی مردم با شورا و شهرداری پیشرفت منطقه را در بر خواهد داشت.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های رضا رحمت الهی شهردار سابق، در توصیه‌هایی به شهردار جدید گفت:شهردار مدیری است که باید در دل شهروندان جای داشته باشد، نباید بین خود و مردم حصاری ایجاد کند و دور از دسترس آنان باشد، صمیمیت و صداقت بیشتر نقش موثری در همراهی و همگامی مردم که عامل اصلی توسعه شهر است را ایفا می‌کند.

در پایان مراسم از خدمات رضا رحمت الهی قدردانی و حکم شهردار جدید عجب شیر از طرف دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به محمد احمد زاده اعطا شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.