سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی سن ایچ: ارائه بازی روان از برنامه‌های آتی تیم است

حسن زاده ارائه یک بازی روان را از برنامه‌های آتی تیم سن ایچ عنوان کرد.

 حسن زاده سرمربی سن ایچ ساوه در حاشیه بازی این تیم در ساوه  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: نیمه اول بازی شرایط ایده ال را نداشتیم و علت آن نیز تعطیلی لیگ بود، ولی در نیمه دوم به بازی برگشتیم.

حسن زاده افزود: کسب ۳ امتیاز بازی برای ما به علت حفظ جایگاه و شخصیت تیم سن ایچ در برابر تیمی که توانسته علیرغم صعود تازه اش به لیگ برتر، مهره‌های خوبی را جذب نماید، اهمیت ویژه‌ای داشت.

او اضافه کرد: بازی ما تقریبا یک بازی پایا پای بود و هر تیمی امکان برد را در بازی داشت، اما در روزی که شرایط ایده ال مان نبود توانستیم با تمرکز بالا، نتیجه را به سود خود نماییم.

سرمربی سن ایچ ساوه ارائه یک بازی روان را از برنامه‌های آتی تیم سن ایچ بیان کرد و افزود: با توانمندی، همدلی و انگیزه‌ی بازیکنان و در سایه‌ی همدلی مدیریت برای کسب جایگاه‌های بهتر تلاش مضاعفی خواهیم کرد.


رئیسی سرمربی تیم زندی بتن کلاردشت هم گفت: بازی فراز و نشیب‌های زیادی داشت و ما در دقایقی از بازی می‌توانستیم که برنده بازی باشیم که کم تجربگی بازیکنان ما اجازه‌ی این کار را نداد.

رئیسی افزود: فرصت‌های زیادی در این بازی برای رسیدن به گل را از دست دادیم و وقتی که گل نزنیم، مطمئنا دروازه مان باز خواهد شد و با وجود از دست رفتن فرصت‌های بازی، به طور کلی از تیم راضی هستم.

او در خصوص قضاوت این بازی هم گفت: اشتباهات داوری می‌تواند در تغییر نتیجه بازی موثر باشد و اگر اعتراضی در خلال بازی انجام می‌شود؛ ناگزیریم که خود را در جریان بازی ببینیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.