سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مختومه شدن ۴۳ هزار پرونده در محاکم تجدید نظر مازندران

۴۳ هزار و ۵۲۴ فقره پرونده در شش ماه اول امسال در دادگاه‌های تجدید نظر مازندران مختومه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید سرزده از برخی دفاتر و شعب تجدید نظر استان، گفت: ۴۳ هزار و ۹۹ فقره پرونده در شش ماه اول امسال ورودی دادگاه تجدید نظر استان بوده که از این تعداد ۴۳ هزار و ۵۲۴ فقره پرونده مختومه شده است.

او افزود: با تلاش همکاران دادگاه‌های تجدید نظر میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر ۸۶ روز است که این امر مطلبد با تلاش بیشتر بتوانیم از اطاله دادرسی بکاهیم و اوقات رسیدگی را به کمترین زمان خود برسانیم.

حجت الاسلام اکبری ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند و تلاش‌های بی شائبه قضات و کارکنان این شعب، بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب دادگاه‌های تجدید نظر استان تاکید کرد و گفت: هدف از این بازدید‌ها ارزیابی عملکرد همکاران قضایی و اداری و تاکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی هر چه بهتر همکاران شعب دادگاه‌ها در راستای اجرای اهداف دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری مازندران در این بازدید با قضات و کارکنان شعب بطور صمیمی دیدار و گفت و گو کرد و پس از شنیدن پاره‌ای از مشکلات، کمبود‌ها و همچنین دیدگاه ها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنان، نسبت به رفع مشکلات و کمبود‌های مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.