سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان: امنیت پیش‌نیاز توسعه اقتصادی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امنیت پیش‌نیاز توسعه اقتصادی، علمی، سیاسی و فرهنگی در یک جامعه است که نیروی انتظامی در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیایانی استاندار سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: بدون ایجاد امنیت توسعه اقتصادی در یک جامعه هیچ‌گاه اتفاق نخواهد افتاد بنابراین امنیت در پیشرفت و تعالی یک جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: رشد اقتصادی، علمی و فرهنگی در یک جامعه رابطه مستقیمی با ایجاد امنیت دارد بنابراین امنیت زیربنای توسعه است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران مورد انواع تهدید‌ها نبوده و در طول چهل سال اخیر انواع تهدید‌ها را به خود دیده، اما این تهدید‌ها با هوشیاری و اقتداری که نیرو‌های نظامی و انتظامی ما از خود نشان دادند خنثی شده است.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش کردند تا در اطراف ایران اسلامی یک کمربند آتش از نوع نا امنی ایجاد کنند، اما به برکت خون شهدا و جانفشانی‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی، ما در امنیت کامل بسر می‌بریم.

مدرس خیابانی تاکید کرد: با وجود انواع تهدید‌هایی که دشمنان و استکبار جهانی علیه کشور ما دارند، اما هم‌اینک ما در جزیره امنی به نام ایران زندگی می‌کنیم.

وی بیان کرد: با تلاش مضاعف و با انسجام و همدلی که در کل کشور بویژه در سیستان و بلوچستان ایجاد شده به دنبال عمران و آبادانی این استان منطبق به اصل امنیت پایدار و حفظ آرامش شهروندان هستیم.

نیرو‌های نظامی ایران دارای اندیشه الهی هستند

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی دارای یک اندیشه بوده و آن اندیشه الهی است که آن را با سایر نیرو‌های نظامی دنیا متمایز کرده است.

سردار محمد کرمی اظهارداشت: نیروی انتظامی پشتیبان فکری مردم هستند و شهروندان باید امانت، محبت و رافت نیروی انتظامی را احساس کنند.

وی بیان کرد:نیروی انتظامی تلاش‌های بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف برای ایجاد آرامش فکری و روحی در جامعه با برنامه ریزی‌های مختلف انجام داده است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: نیروی انتظامی به فضل الهی اقتدار، انسجام و اقتدار توام با مهربانی با مردم را سرلوحه کار خودش قرار داده است.

وی افزود: امروز دنیای استکبار می‌داند که انقلاب اسلامی در جبهه حق است و برای همین با تمام توان به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی ایران و اندیشه‌های ناب آن هستند.

سردار کرمی تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که انقلاب اسلامی ادامه حرکت انبیاء و اولیای خداوند است بنابراین با قرارگیری در جبهه شیطان به دنبال مقابله با جبهه حق و عدالت خواهی هستند.

وی بیان کرد: تمام نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران خدمتگذار امت اسلامی هستند و در این راه از هیچ کمکی فرو گذار نخوهند کرد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور تقریبا به صفر برسد، زیرا این موضوع از آموزه‌های اسلامی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.