سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصغری مقدم: باید در تیممان هماهنگی بیشتری به دست بیاوریم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین درباره پیروزی این تیم برابر فردوس قم در هفته چهارم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از پیروزی برابر فردوس قم در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی نصف بازیکنان ما در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و به همین دلیل نتوانستیم با نفرات کامل تمریناتمان را به پیگیری کنیم. خدا را شکر در این فرصت کوتاهی که داشتیم موفق شدیم به هماهنگی خوبی دست پیدا کنیم. به نظر من تیممان باید هماهنگی بیشتری به دست بیاورد و در بازی‌ها با استراس کمتری خاضر شویم. در هر صورت هدف ما در بازی امروز کسب ۳ امتیاز بود که خدا را شکر به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند درباره بازی هفته بعد این تیم برابر گیتی پسند اصفهان بیان داشت: فردا استراحت می‌کنیم و بعد از آن تمریناتمان را برای بازی هفته آینده برابر گیتی پسند شروع می‌کنیم. بازی با گیتی پسند اصفهان دیدار بسیار سخت و سنگینی است و امیدوارم با بک بازی خوب و هماهنگ بتوانیم ۳ امتیاز آن دیدار را هم به دست آوریم.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر امشب میزبان تیم مجتمع فردوس قم بود و در پایان توانست با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ حریف خود را شکست دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.