سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش ساختمان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران

آیین گشایش ساختمان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران با حضور مسئولان و اقشار مختلف دانشگاهی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، کوروش نوذری در آیین آیین گشایش ساختمان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران ضمن تشکر از زحمات ارزنده و ماندگار روسای سابق دانشگاه مازندران و همه دست‌اندرکاران این پروژه، این اثر را حاصل تلاش، همت و همکاری همگان دانست و اظهار امیدواری کرد تا با افتتاح این دانشکده، حجم فشار وارده بر دانشکده علوم انسانی و اجتماعی کاسته شده و در آینده نزدیک، شاهد راه‌اندازی دانشکده‌های دیگر و گسترش دانشگاه در همه زمینه‌ها باشیم.

در این آیین که با حضور کوروش نوذری رییس دانشگاه، معاونان، مشاوران، روسای دانشکده‌ها، اعضای هیات علمی، کارمندان، دانشجویان و اصحاب رسانه‌های گروهی برگزار شد، دکتر سیدحسن حسینی مقدم معاون اداری، مالی و پشتیبانی، دکتر زهرا علمی رییس دانشکده علوم اقتصادی و اداری و دکتر محمد ملاعلی‌پور امیری مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه مازندران نیز به ایراد سخن و ارایه گزارش پرداختند.

ساختمان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران که کلنگ احداث آن در سال ۱۳۹۰ به زمین زده شده بود، با ۵۶۵۸ متر مساحت دارای امکانات کامل آموزشی از قبیل کلاس‌های درس، بخش‌های اداری و ساختمان اساتید، اتاق سرور و ... در ۴ طبقه ساخته شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.