سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح تسریع واکسیناسیون دانش‌آموزان در خراسان رضوی

مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح تسریع واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ ساله علیه کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد احمدیان مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ ساله مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۴۶۰ هزار نفر می‌باشد که تاکنون ۱۶۰ هزار نفر آنان علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

او افزود: واکسیناسیون دانش آموزان خراسان رضوی  در اجرای طرح ایمن سازی آنان از هفته‌های پیش در حال انجام است و از امروز طرح تسریع واکسیناسیون آنان آغاز شده است.

مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در سه روز تمامی دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ ساله در مراکز تجمیعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مراکز تجمیعی آموزش و پرورش در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی واکسینه خواهند شد.

احمدیان واکسن تزریقی به دانش آموزان این گروه سنی را از نوع سینوفارم بیان کرد که در ۲ دُز و به فاصله ۲۸ روز تزریق می‌شود.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.