سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پرونده قضایی ترک فعل برای ۱۲ مدیر دستگاه‌های اجرایی کردستان

رییس کل دادگستری کردستان گفت: برای ۱۲ مدیر دستگاه‌های اجرایی استان پرونده در زمینه ترک فعل در دادسرا‌ها و محاکم قضایی تشکیل شده و هم اکنون در حال رسیدگی و صدور رای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حجت‌الاسلام سید حسین حسینی اظهار داشت: طی یکسال گذشته با پیگیری‌های انجام شده و با اهتمام دادستان‌های تمامی حوزه‌های قضایی به ویژه تلاش‌های مجدانه دادستان مرکز استان حداقل در ۲۰ حوزه مهم اعم از حقوق عامه، اراضی ملی و منابع طبیعی، اوقاف، اختلالات ایجاد شده در بازار و خدمات عمومی و شهری ورود شد و تذکرات و دستورات لازم صادر شد.

حسینی یادآور شد: پس از صدور بخشنامه رییس قوه قضائیه در زمینه ترک فعل مدیران، مراتب به تمام حوزه‌های قضایی استان ابلاغ و تاکیدات لازم بر اجرای جدی این بخشنامه در استان صورت گرفت که نتیجه آن ساماندهی اقدامات مؤثری در این بخش بوده است.

او ظهار داشت: نگاه دستگاه قضایی استان در مرحله اول، نگاه پیشگیرانه و با هدف جلوگیری از وقوع تخلفات شامل ارشاد و تذکر به مدیران است، اما چنانچه شاهد تضییع حقوق عمومی در حوزه‌های مختلف و به دلیل عدم انجام تکالیف قانونی توسط مدیران سازمان‌ها و ادارات باشیم بدیهی است که بر اساس قانون قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری کردستان ادامه داد :بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی، علما و بزرگان و نخبگان جامعه و اصحاب رسانه‌ را با هدف مقابله با مفسدین و متخلفین دنبال می‌کنیم و قطعا در برخورد با مدیران و کارکنان متخلف دستگاه‌های دولتی، عمومی و خصوصی اغماض نخواهیم کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.