سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

۶۰ درصد فرهنگیان خراسان رضوی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۶۷ هزار فرهنگی در مشهد که حدود ۶۰ درصد از فرهنگیان خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند، واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد احمدیان مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه  بیش از ۶۷ هزار فرهنگی در مشهد داریم که حدود ۶۰ درصد آنها واکسن کرونا دریافت کرده اند، گفت: ۴۸۵ هزار و ۱۴۶ دانش‌آموز پایه هفتم تا یازدهم در حال دریافت واکسن کرونا هستند و واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال، یک هفته پس از تزریق گروه سنی ۱۷ تا ۱۸ سال آغاز شده است.

او با بیان اینکه در مرحله قبل، ۷۰ هزار و ۱۵۱ دُز واکسن کرونا به دانش‌آموزان پایه دوازدهم تزریق شد، افزود: در حال حاضر ۴۸۵ هزار و ۱۴۶ دانش‌آموز پایه هفتم تا یازدهم در حال دریافت واکسن کرونا هستند و به تمامی دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم، ۲ دُز واکسن سینوفارم ۲ و با فاصله زمانی ۲۸ روز تزریق می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از مجموع ۵ پایه تحصیلی که هم‌اکنون واکسیناسیون آنان در حال انجام است، ۲۹۶ هزار و ۷۱۹ نفر گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال و ۱۸۸ هزار و ۴۲۷ نفر نیز گروه سنی ۱۵ و ۱۶ سال هستند.

احمدیان بیان کرد: برنامه بعدی‌، انجام واکسیناسیون ۵۵۷ هزار و ۵۲۳ نفر دانش‌آموزان مقطع دبستان در پایه‌های اول تا ششم است و زمان شروع واکسیناسیون آنان و نوع واکسن تزریقی به آنان نیز اعلام خواهد شد.

او با بیان این‌که واکسیناسیون حدود ۶۰ درصد فرهنگیان حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اتمام رسیده است، تصریح کرد: ۶۷ هزار و ۳۱۱ نفر در حوزه تحت پوشش این دانشگاه هستند که تاکنون ۴۸ هزار و ۴۴۱ نفر، معادل ۷۱/۹۷ درصد دز اول و ۲۸ هزار و ۲۵۶ نفر، معادل ۲۱/۰۳ درصد نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام//س.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.