سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی هفدهم مهرماه؛

از مشکلات اینترنت دانشجویی تا بلاتکلیفی معلمان

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم مهرماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش  گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


۷۸۲۱....۹۰۲: سلام من یکی از مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن هستم. الان چهار بار است که می‌روم بانک به بهانه‌های مختلف اذیت می‌کنند. رسیدگی کنید.


۵۸۹۶....۹۳۹: سلام ما وام ودیعه مسکن ثبت نام کردیم الان یک هفته از تمدید مهلت ثبت نام می‌گذرد، اما نتیجه‌ای نگرفتیم. لطفا بررسی کنید.


۱۹۴۰....۹۳۸: سلام در مورد اینترنت دانشجویی که به ما داده شده است مشکلات فراوانی دارد که برای دانشجویان مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. اولا حجمش کم شده است. دوما الان مشکل اینجا است که ۳۰ گیگ داده شده به دانشجویان به عنوان نت هدیه در نظر گرفته شده و نت قبلی که خودم قبلا خریدم و ۱۰ گیگ ۱ ماهه بوده تا وقتی که این ۳۰ گیگ تمام نشود قابل استفاده نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۰۵۱۸....۹۰۵: باسلام خواهشمنداست نسبت به پیگیری ساخت مسکن ایثارگران شهرستان برازجان (بوشهر) حدود ۱۲ سال طول کشیده وپاسخی دریافت نشده است اقدام کنید.


۶۱۳۳....۹۳۸: سلام من در اداره فنی وحرفه‌ای شهید خدایی ثبت نام کردم برای آموزش نان صنعتی، ولی تا به حالا هیچ پیامی ندادند تا برای مصاحبه حاضر شوم لطفا پیگیری کنید.


۹۵۲۱....۹۰۱: ده سال هست معلمان بلا تکلیف هستند مزایا‌ی بسیار در فیش حقوقی دارند علمی آموزشی بدون مزایا، اما حقوق بالا، در این ده سال معلمان به هیچ کدام از دو گروه بالا تعلق نداشتند لطفا پیگیری کنید.


۲۱۹۰....۹۳۹: سامانه رفع مغایرت کارت واکسیناسیون وزارت بهداشت مشکل دارد متاسفانه با بار اول مغایرت کامل برطرف نشده درخواست مجدد می‌زنم با خطای بیش از حد مجاز روبه رو می‌شوم لطفا پیگیری کنید.

اگر تمایل دارید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.