سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین امکانات لازم برای مردم زلزله زده اندیکا

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از آمادگی صد‌ها نیروی جهادی بسیج سازندگی برای همیاری و تامین امکانات مردم زلزله زده اندیکا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ یونس زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امکانات و پشتیبانی لازم برای اسکان موقت، آوار برداری و جبران خسارت‌های مردم زلزله زده و تامین نیاز‌های اولیه خوراک پوشاک و وسایل گرمایشی این عزیزان از جمله اقداماتی است که با کمک نیرو‌های جهادی بسیج سازندگی و همیاری سایر ارگان‌ها امکان پذیر خواهد بود.

او بیان داشت: خانه‌های مردم اندیکا از سنگ و گل بوده و در مقابل زلزله مقاومت پایینی دارند وقوع زلزله هم باعث خسارت‌های زیادی به خانه‌ها و احشام مردم این منطقه شده است.

سرهنگ زبیدی افزود: نیرو‌های جهادی بسیج سازندگی این توانایی را دارند تا باهزینه‌های پایین و توان جهادی اقدام به ساخت خانه‌های مردم این منطقه کنند همانطور که در زلزله سی سخت در کنار مردم بودند و اقدام به ساخت خانه برای مردم زلزله زده آن مناطق کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: از همه ی نهاد های انقلابی و دستگاه های دولتی، خصوصی و خیرین درخواست همکاری و همیاری داریم و امید که بزودی مردم اندیکا در اسکان های موقت مستقر شده تا در شرایط سرمای هوا و خطر حمله حیوانات وحشی در مناطق کوهستانی در امان و امنیت باشند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: زمین لرزه ، کمک رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.