سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری رفع مشکلات روستائیان مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان کوهرنگ در بازدید از مناطق زلزله زده بخش بازفت رفع مشکلات مردم این منطقه را پیگیری کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قدرت الله حمزه نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس با اشاره به اینکه وظیفه پیگیری برای جبران خسارت‌های وارده به منازل مسکونی روستا‌های آسیب دیده ناشی از زلزله اخیر در شهرستان کوهرنگ از طرف مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد، از  این مناطق زلزله زده دیدن کرد.

او گفت: ارزیابی خسارت‌ها در حال انجام است و پس از تکمیل آن در روز‌های آینده اطلاع‌رسانی و پس از آن برای تامین اعتبار و جبران آن اقدام می‌شود.


بیشتر بخوانید


فرماندار شهرستان کوهرنگ هم با اشاره به خسارت زلزله به همه ۲۲۳ روستای این شهرستان، گفت: عمده منازل روستایی در این شهرستان از خشت و گل هستند و به علت بالا بودن شدت زلزله به منازل و تأسیسات روستایی خسارت وارد شده است.

مرتضی زمانپور افزود: بیشترین خسارت به منازل در بخش بازفت این شهرستان وارد شده و تیم‌ها در حال ارزیابی و برآورد خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.