قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر مشکل انتقال آب شرب به روستا‌های زلزله زده شهرستان کوهرنگ به صورت موقت برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سهراب بهرامی قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به دنبال خسارت زلزله ۵.۷ ریشتری چلگرد به تاسیسات آبرسانی شهرستان کوهرنگ، با تلاش گروه‌های اعزامی مشکل انتقال آب روستا‌ها به صورت موقتی برطرف شده است.

او ادامه داد: مشکل آب شرب روستای مورز که به طور کامل قطع شده بود و طی روز‌های اخیر با تانکر آبرسانی سیار می‌شد نیز برطرف و انتقال آب این روستا برقرار شده است.


بیشتر بخوانید


بهرامی از تداوم ارزیابی‌ها برای برای برآورد خسارت‌های وارده بر تاسیسات آبرسانی شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: خسارت‌ها تا حد زیادی برآورد شده است و به زودی اعلام می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به بخشی از خسارت‌های وارده زلزله در شهرستان کوهرنگ، خاطر نشان کرد: در پی زلزله تاسیسات مجتمع دشت‌زرین و ایستگاه‌های پمپاژ نصیرآباد، صالح‌آباد و تعدادی دیگر از روستا‌ها با مشکل مواجه شده و دیوار برخی از ساختمان‌های اداری و ایستگاه‌های کلرزنی ترک برداشت.

بهرامی افزود: تخریب خط انتقال مجتمع آبرسانی بازفت بر اثر ریزش کوه، افت سطح آب در چشمه دزداران، خسارت به مخزن روستای سرآقاسید و تخریب ایستگاه‌های پمپاژ سیلگاه و غلام‌آباد از دیگر آسیب‌های وارد شده به تاسیسات آبرسانی شهرستان کوهرنگ است.

او گفت: پنج گروه از شرکت آب و فاضلاب استان مسئول رفع عیب و ارزیابی خسارت‌ها در شهرستان کوهرنگ هستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار