سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۶ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی مختلف در اهواز

رئیس سازمان صمت خوزستان با اشاره به انجام ۶ هزار مورد بازرسی در شهریور ماه امسال از واحد‌های صنفی مختلف در اهواز گفت: با متخلفان برخوردی جدی می‌شود.

امیرحسین نظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به تشدید بازرسی‌ها، بازرسان این سازمان در شهریورماه امسال ۶ هزار مورد بازرسی از اصناف مختلف شامل؛ نانوایی ها، میوه فروشی‌ها و همچنین میادین میوه تره بار انجام دادند.

او با بیان اینکه در این بازرسی‌های انجام شده تخلف ۱۱۳ نانوایی به ارزش ریالی ۱۴میلیارد و ۵۳۰ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۱۳۸ ریال محرز و پرونده‌های آن‌ها شامل؛ گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به منظور صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

نظری با بیان اینکه سازمان بازرسی به طور ثابت در میدان میوه و تره بار اهواز مستقر است و بازرسی مستمر در دستور کار آن قرار دارد، اظهار داشت: در شهریور ماه نیز ۴ هزار و ۳۶ مورد بازرسی و ۸۱ پرونده به ارزش ریالی ۳۴۳ میلیون و ۳۰ هزار ریال تشکیل شد، ضمن اینکه ۹۱۰ بازرسی دیگر منجر به تشکیل تعداد ۸۴ پرونده به ارزش ریالی ۳۱۱ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۰۰ ریال شامل؛ گرانفروشی، کم فروشی و تقلب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: طی روز‌های اخیر نیز با حضور بازرسان سازمان صمت، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و صدا و سیمای مرکز خوزستان ۵ غرفه در میدان الغدیر، ۷ نانوایی و ۵ واحد صنفی خرده فروش میوه و تره بار به دلیل تخلفات پی در پی و هشدار‌های مکرر و چند نوبت تشکیل پرونده، پلمب شدند.

این مقام مسئول بیان داشت: همشهریان و هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف اعم از؛ گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، تقلب و ... را با سامانه ۱۲۴ جهت رسیدگی در اسرع وقت اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.