اسدی شیخ رباط گفت: در بازرسی‌های انجام شده از اصناف مختلف در مسجدسلیمان، ۱۰ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اسدی شیخ رباط رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان با حضور ناظران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گفت: ۱۵۰ مورد بازرسی از اصناف بعمل آمد و در نتیجه آن ۱۰ فقره پرونده تخلف تشکیل و به منظور رسیدگی و صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او با تقدیر از واحد‌های صنفی که درصد سود مصوب و نرخنامه‌ها را رعایت می‌کنند و در این شرایط اقتصادی به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند، افزود: با واحد‌های صنفی که مرتکب تخلف شوند، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

اسدی شیخ رباط اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم هرگونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار، فروش اجباری و سایر تخلفات را با سامانه ۱۲۴ به صورت تلفنی و یا از طریق سایت گزارش دهند تا در اسرع وقت بازرسان و کارشناسان مربوطه رسیدگی کرده و برخورد لازم با واحد مربوطه انجام دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.