سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

تحقق عدالت آموزشی مورد توجه دولت است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه توجه به عدالت آموزشی بسیار مهم و مورد تاکید دولت است گفت: مشارکت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان در این زمینه بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا کاظمی در آیین تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ بخش پیرسهراب شهرستان دشتیاری ضمن ادای احترام به شخصیت فرهیخته، تاثیرگذار، عاشق و دوستدار مردم و دانش آموزان «حسین علیمرادی» و خانواده جهادگر وی، اظهار داشت: خروجی و برون داد فعالیت‌های موسسه دست یاری به دشتیاری، به عنوان یک اقدام شایسته، انسان‌هایی شایسته هستند که آینده ایران اسلامی را رقم خواهند زد.

وی افزود: حسین علیمرادی فردی انسان‌ساز و فرهنگ‌ساز بود که همراه کردن مردم مهمان نواز، میهن‌دوست و مرزداران غیور این منطقه با توسعه آموزش و فرهنگ کاری، مهمترین دستاورد ماندگار او در سیستان و بلوچستان است.

کاظمی تصریح کرد: حسین علیمرادی آغازگر یک فرهنگ در این منطقه بود که آیندگان ثمره آن را خواهند دید. او فرهنگ این منطقه را تحت تاثیر قرار داد.

کاظمی خاطر نشان کرد: همراه کردن مردم مهمان نواز، میهن‌دوست و مرزداران غیور این منطقه با توسعه آموزش و فرهنگ کاری بود که علیمرادی آن را به خوبی انجام داد.

وی اظهار کرد: توجه به عدالت و توسعه عدالت و در راس آن عدالت آموزشی بسیار مهم و مشارکت و همدلی مردم منطقه در این زمینه بی‌نظیر است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.