سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام قرارداد کشت کلزا با زارعین در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت روغن ماهیدشت کرمانشاه با اعلام رضایت از وضعیت عقد قرارداد کشت کلزا زارعین در کشور از انجام قرارداد کشت کلزا با زارعین در کرمانشاه بدون محدودیت خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابوالحسن خلیلی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت روغن ماهیدشت کرمانشاه با اعلام رضایت از وضعیت عقد قرارداد کشت کلزا زارعین در کشور از انجام قرارداد کشت کلزا با زارعین در کرمانشاه بدون محدودیت خبر داد و گفت : سطح کشت قراردادی کلزا در استان کرمانشاه به ۸۰۰ هکتار رسیده است.

او با اشاره به سپری شدن یک هفته از آغاز عملیات کشت قراردادی کلزا توسط کشت و صنعت ماهیدشت در چهار استان کشور، به استقبال زارعین در استان‌ها اشاره نموده و گفت : تاکنون به میزان سه هزار و ۵۰۰ هکتار قرارداد کشت کلزا با زارعین در سطح کشور منعقد شده که ۸۱۰ هکتار آن مربوط به استان کرمانشاه است.

او افزود: سطح مذکور با ۱۸۳ نفر از زارعین کرمانشاهی در مناطق کرمانشاه، صحنه، هرسین و کنگاور منعقد گردیده و در سطوح فوق ۶ میلیارد ریال نهاده به زارعین تحویل شده است.

خلیلی افزود: با حمایت از کشاورزان در قالب کشت قراردادی دانه‌های روغنی در سطح کشور توسط کشت و صنعت ماهیدشت و همچنین سایر شرکت ها، نسبت به افزایش تولید دانه‌های روغنی در داخل کشور اقدام عملی صورت گیرد.

او گفت: در امسال در سطح سه هزار هکتار از سطوح زیرکشت کلزا در کرمانشاه و ۲۰ هزار هکتار در سطح کشور توسط کشت و صنعت ماهیدشت کرمانشاه مورد حملیت قرار گیرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.