سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی جاده‌های بین مزارع کشاورزی دیشموک، دغدغه کشاورزان است

مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی بخش دیشموک گفت: عملیات بازگشایی و احداث جاده بین مزارع کشاورزی ۲۰ روستای بخش دیشموک آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرگرد اسفندیار مختاری مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی بخش دیشموک گفت: یکی از دغدغه‌های کشاورزان احداث و بازگشایی جاده‌های بین مزارع کشاورزی است.

مختاری با اشاره به اینکه بنیاد علوی در امسال ۹۰۰ میلیون تومان برای این مهم در نظر گرفته است افزود: ۵۰ کیلومتر جاده بین مزارع ۱۵ روستا بازگشایی و ۱۳ کیلومتر جاده بین مزارع ۵ روستا در بخش دیشموک احداث می شود.

او ادامه داد: این طرح به همت بیناد علوی و با همکاری جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی استان آغاز شده و تا ۳ ماه دیگر پایان می‌یابد.

مدیر بنیاد علوی بخش دیشموک با اشاره به اهمیت این طرح گفت: از جمله اهداف بنیاد علوی دسترسی آسان کشاورزان به زمین‌های کشاورزی، بالا بردن سطح زیرکشت گندم و جو در روستا‌ها بوده است.

او با اشاره به روستا‌های تحت پوشش این طرح افزود: این طرح در روستا‌های سربیشه، تنگ لا، دهگرو، رودایک، امیرآباد، ده رستم، تورنکی، شهولی، گودبن، سرپر، اسفندان، درغک، دهنو، سرغل، ده قاضی، سردو و مناطق دره دهاب، پلنگاب، مورسور و تل کرایی اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک هم با اشاره به این اقدام ارزشمند گفت: این طرح سبب رونق کشاورزی و تولید شده و از دست اندرکاران این طرح قدردانی کرد.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.