سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست پلیس راه ایلام:

۲۲ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ایلام وجود دارد

سرهنگ کهزادی گفت: ۲۲ نقطه حادثه خیز مهم در جاده‌های استان ایلام شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی سرپرست پلیس راه ایلام ، از شناسایی ۲۲ نقطه حادثه خیز مهم در جاده‌های استان خبر داد و گفت: بیشترین تصادفات جاده‌ای منجر به فوت و جرح یا خسارت خودرویی در این نقاط رخ می‌دهند.

او افزود: این نقاط حادثه خیز به دستگاه‌های متولی از جمله راه و شهرسازی، معاونت عمرانی استانداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان معرفی شده اند.

او ادامه داد: مقرر شده که ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گام اول نسبت به ایجاد و نصب علائم هشدار دهنده در این نقاط اقدام کنند.

او مطرح کرد: در مرحله بعدی این دستگاه‌های متولی در طول سال سه تا چهار نقطه را بر اساس اولویت بندی‌ها اصلاح و بهسازی کنند.

او از مسئولان متولی خواست به طور مکرر از این نقاط حادثه خیز بازدید داشته باشند تا فرآیند رفع نواقص و عوامل ایجاد حادثه بیشتر برای آن‌ها نمایان شود.

او با بیان اینکه این ۲۲ نقطه در تمام جاده‌های استان پراکنش دارد، مطرح کرد: جاده میشخاص - ملکشاهی، سه راهی کارزان که محل تلاقی سه شهرستان ایلام، سیروان و چرداول است و مسیر آسمان آباد از جمله مهمترین مناطق حادثه خیز در استان ایلام است.

او ضعف هندسی در ساختار و طراحی جاده از ابتدا، وجود نقاط کور، پیچ‌های تند و عرض کم جاده را از جمله عوامل مهم در ایجاد بروز حادثه در این نقاط ذکر کرد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.