سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه تمام تلاش پلیس در راستای تولید امنیت توام با عدالت است، گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی مکمل یکدیگر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست با دستگاه قضائی به مناسبت هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی ضابط دستگاه قضائی است و ارتباط مستقیم و مستمر بین این ۲ دستگاه می‌تواند نتیجه بهتری در برقراری امنیت و برخورد با مجرمان و اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم حاصل کند.

او  با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در تولید امنیت مکمل یکدیگر هستند، افزود: طبق آمار ۹۰ درصد از مردم در جامعه احساس امنیت می‌کنند و این مهم در سایه تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی و پشتیبانی‌های دستگاه قضائی اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به شعار هفته ناجا "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" ادامه داد: هفته ناجا فقط برای کارکنان نیروی انتظامی نیست بلکه مختص به اقشار مختلف جامعه است چراکه نیروی انتظامی نیروی مردمی است.

او عنوان کرد: در انتخابات امسال دشمنان داخلی و خاری کمر همت بسته بودند تا ضربه‌ای به انقلاب بزنند، اما همه دیدند با حضور نیروی انتظامی و پشتیبانی دستگاه قضائی و مشارکت خوب مردمی توطئه دشمنان نقش بر آب شد.

سردار القاصی مهر مطرح کرد: از دیگر ماموریت‌های خطیر نیروی انتظامی در استان ایلام اربعین حسینی بود که با وجود تفاوت‌های و مشکلات محدودیتی نسبت به سال‌های قبل، بالغ بر ۱۰۰ هزار زائر از مرز زمینی مهران تردد داشته اند و خدا را شاکریم این ماموریت به خوبی مدیریت و به پایان رسید.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.