سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: کرونا ۹ خانواده دیگر را در استان همدان داغدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت ۹ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۴ مورد رسیده است.

او  افزود: همچنین با شناسایی ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۸ هزار و ۵۹۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۸۹ هزار و ۴۸۱ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶ نفر بود که ۱۸۱ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اضافه کرد: ۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۵ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۴۷۶ و بهار یک هزار و ۴۴۲، تویسرکان یک هزار و ۴۵۵، رزن یک هزار و ۱۳۵، درگزین ۳۸۲، فامنین ۳۸۸ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۲۵ نفر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۳۸۶ نفر در ملایر، سه هزار و ۷۱۲ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۱۷۳ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.