سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمین سالگرد سردار دلها؛

سردار دل‌ها اهل قلم بود وبه سینما، کتاب و هنر علاقه داشت

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت:سردار همدانی اهل قلم بود به سینما، کتاب و هنر علاقه داشت و موسسات هنری زیادی از تلاش‌های ایشان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران درمراسم ششمین سالگرد شهید همدانی با بیان اینکه بنده چهار سال جانشین شهید همدانی در سپاه محمد رسول‌الله (ص) بودم بیان کرد: حاج حسین همدانی همه خوبی‌های دوران را در خود جمع کرده بود.

او با بیان اینکه شهید همدانی در دفاع مقدس، مقابله با تجزیه‌طلبی کردستان، در جبهه خوزستان و جبهه مقاومت سرآمد بودند گفت: ایشان ویژگی «اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم» را داشتند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به اینکه سردار همدانی در همه برنامه‌ها برای نیرو‌های خود وقت می‌گذاشت گفت: جذب جوانان به انقلاب از ویژگی‌های بارز شهید همدانی بود.

این مسئول نظامی اظهار داشت: سردار در جبهه مقابله با جنگ نرم نیز الگویی بودند وایشان اهل قلم بود و می‌نوشت، به سینما، کتاب و هنر علاقه داشت و عمل می‌کرد، موسسات هنری زیادی از تلاش‌های ایشان ایجاد شده است.

سردار یزدی همرزم شهید همدانی هم در این مراسم با اشاره به اینکه محبوبیت و چهره خندان شهید همدانی در دفاع مقدس رزمندگان را دور خود جمع می‌کرد ابراز داشت: در سال‌های پایانی دفاع مقدس و بعد از آن در تهران در سازمان دفاع مقدس و سپاه ارتباط بیشتری با شهید همدانی پیدا کردم.

او گفت: بعد از پنج سال از جابه جایی شهید همدانی در سپاه تهران بزرگ وارد این مسئولیت شدم، اما هر جا می‌رفتم معمولا نام ایشان مطرح بود و آنچه می‌شد به عنوان موضوع ماندگار از آن شهید یاد می‌کردند، هیچگاه ندیدم از رفتار و ارتباط خوب ایشان مثال نزنند.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.