سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ششمین سالگرد شهید همدانی؛

جوهر فرماندهی در وجود سردار شهید همدانی به وفور دیده می‌شد

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: شخصیت و ویژگی شهید بزرگوار همدانی در لحظات سخت اثر گذار و روحیه بخش برای رزمندگان و همرزمان این شهید بزرگوار بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در ششمین مراسم سالگرد حاج حسین همدانی در گلزار شهدا بیان کرد: این مراسم متعلق به همه شهدا و مخصوصا هشت هزار شهید استان همدان است که در کنار فرمانده بزرگ خود آرمیده اند.

او با اشاره به روح و منش بزرگ شهدا افزود: ان شالله بتوانیم در این مسیر استقامت داشته و پیوند مستحکم با راه و روش این شهیدان بزرگوار برقرار کنیم.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت:انتخاب راه شهدا در مسیر انقلاب و امام مهم بود و از ارزش و برکت الهی برخودار است.
او تاکید کرد: این راه یک مسیر قدسی و الهی است.

سردار شادمانی بیان کرد: روزی که ارتش بعث عراق به مرز ها‌ی ما حمله کرد رزمندگان و شهدای ما در غربت و تنگ دستی تمام به مصاف دشمن رفتند.

سردار شادمانی با بیان اینکه جوهر فرماندهی در وجود سردار شهید همدانی به وفور دیده می‌شد، اظهار کرد: شخصیت و ویژگی شهید بزرگوار همدانی در لحظات سخت جبهه‌های جنگ بسیار اثر گذار و روحیه بخش برای رزمندگان و همرزمان این شهید بزرگوار بود.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.