جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان همدان در ششمین سالگرد شهادت سردار "حاج حسین همدانی" با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در این آیین که با حضور فرزند شهید همدانی در گلزار شهدای شهر همدان برگزار شد، خبرنگاران با عطر افشانی و غباروبی مزار این شهید والامقام، یاد و خاطر سردار دل‌ها را زنده نگه داشته و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

وهب همدانی فرزند سردار شهید حاج حسین همدانی در این آیین گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم خود باید اهداف و آرمان‌های شهدا را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

با اشاره به اینکه جامعه امروز تشنه فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: در جامعه امروز جوانان و نوجوانان باید با فرهنگ ایثار و شهادت انس بگیرند.

او با اشاره به اینکه شهید همدانی جایگاه فرهنگ و هنر را بسیار ارزشمند و والا می‌دانست، اظهار داشت: نگاه فرهنگی ایشان به اداره امور در مدیران ما مغفول مانده است.

فرزند شهید همدانی بیان کرد: این شهید بزرگوار، داعش را نتیجه و محصول تلاش گسترده و تهاجم فرهنگی دشمنان و استکبار جهانی در راستای مقابله با اسلام می‌دانست.

او با اشاره به اینکه شهید همدانی نطرات مثبتی نسبت به مجموعه هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری داشت، افزود: نمونه کار‌های فرهنگی ایشان در سوریه را می‌توان به ساخت مدرسه و ساخت سنگ مزار برای شهیدان ذکر کرد.

وهب همدانی ادامه داد: این شهید، دیدگاه متفاوتی نسبت به خانواده و فامیل و اجرای رسم و رسومات داشت و همیشه خود را به جامعه بدهکار می‌دانست و مسوولیت‌ها را با همه سختی هایش می‌پذیرفت.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.