سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای هزار و ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند بروجن

رئیس اداره کمیته امداد بروجن، از تهیه هزار و ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر توسط شرکت فولاد سفید دشت بروجن برای دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید صابریان رئیس اداره کمیته امداد بروجن گفت: هزار و ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر از سوی شرکت فولاد سفید دشت به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

او افزود: این بسته‌ها شامل لوازم‌التحریر اساسی هستند که میان دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت بروجن توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


صابریان با اشاره به دیگر فعالیت‌های خیرخواهانه شرکت فولاد سفید دشت با مشارکت مرکز نیکوکاری باقرالعلوم (ع) این شهر اضافه کرد: تهیه مصالح ساختمانی برای ساختمان در حال احداث مددجویان، ذبح و توزیع گوشت گرم و کمک به دانش‌آموزان نیازمند از جمله فعالیت‌های خیرخواهانه این مجموعه صنعتی است.

او ضمن اشاره به حمایت مراکز نیکوکاری از خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت خاطرنشان کرد: مردم نوعدوست و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری در شهر خودشان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان شهر برسانند.

شایان ذکر است، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.