سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش رامهرمز:

اهدای عضو اوج بخشش انسان است

موسوی گفت: اهدای عضو اوج بخشش انسانی است که در سخت‌ترین لحظه زندگی خود تصمیم می‌گیرد اعضای بدن یکی از عزیزانش را ببخشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عزیزاله موسوی مدیر آموزش و پرورش رامهرمز در دیدار با خانواده سانیا عباس زاده با قدردانی از اهدای عضو این دانش آموز گفت: اهدای عضو اوج بخشش یک انسان است، انسانی که در سخت‌ترین لحظه زندگی خود تصمیم می‌گیرد اعضای بدن یکی از عزیزانش را که دچار مرگ مغزی شده به همنوعان خود ببخشد.

او افزود: فداکاری و ایثار به سن، زمان، مکان، جنسیت و قومیت محدود نمی‌شود روزی شهید فهمیده فدای اسلام میشود روزی لندی و روزی هم عباس زاده‌ها لذا پایان زندگی این عزیزان مصادیق واقعی عاقبت بخیری است حقیقتی که همه‌ی ما آرزویش را داریم.

 بهاروند فرماندار رامهرمز در این دیدار ودر جمع اعضای خانواده و بستگان خانواده عباس زاده به تشریح ابعاد دینی، اعتقادی و ارزشی اهدای عضو پرداخت.

او تصریح کرد: انسان‌ها در زندگی از ابعاد مختلف می‌توانند برای دیگران منشاء خیر و برکت باشند و یا جانی را نجات دهند و کاری که خانواده عباس زاده کردند و با اهدای اعضای بدن عزیزشان جان چند انسان نیازمند را نجات دادند و گل خنده بر لبان خانواده‌هایی جاری کردند و این اقدام در پیش خداوند متعال خیلی ارزش دارد و مردم نیز به این اقدام خداپسندانه معنوی احترام می‌گذارند.

دانش آموز سانیا عباس زاده دچار مرگ مغزی شد و بعد از این حادثه با موافقت خانواده اعضای بدن سانیا عزیز به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: اهدای عضو ، مرگ مغزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
چه کار پسندیده ای انجام شد
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
روحش شاد