سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه باغات در اراضی شیب دار شهرستان کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح توسعه باغات در اراضی شیبدار در این شهرستان گفت : این طرح با هدف توسعه باغات ـ اشتغال ـ درآمد و تولید محصول مرغوب و ایجاد اشتغال در این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویزی فر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با اشاره به سطح زیر کشت باغات در سطوح شیب دار در این شهرستان گفت : در حال حاضر ۵۷۶ هکتار از باغات شهرستان کرمانشاه در سطوح شیبدار واقع شده که از این سطح تاکنون مقدار ۱۲۶۱ تن محصولات باغی برداشت شده است.

او با اعلام اینکه در این شهرستان بیش از ۳۹۲۶ هکتار باغ مثمر وجود دارد گفت : حدود ۳۲۴۸ هکتار از این باغات بارور هستند که از مجموع باغات یاد شده تاکنون بیش از ۲۸ هزار تن انواع محصولات باغی تولید شده که پیش بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت بیش از ۳۲ هزار تن محصولات باغی از باغات این شهرستان برداشت و روانه بازار شود.

او افزود: در راستای سیاست‌های توسعه باغات در پارسال در این شهرستان و امکانات مهیا شده با مشارکت بهره برداران بالغ بر ۸۹ هکتار باغ آبی و دیم به سطوح باغات شهرستان کرمانشاه اضافه شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.