سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق بیش از ۳ میلیون دُز واکسن کرونا در خراسان رضوی

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دُز واکسن کرونا به جامعه هدف بالای ۱۲ سال در خراسان رضوی تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جعفر صادقی مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۳ میلیون دُز واکسن برای گروه‌های هدف بالای ۱۲ سال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است.

او با بیان این‌که از این تعداد واکسن، ۲ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۸۳۹ دُز واکسن در نوبت اول برای جمعیت بالای ۱۲ سال تزریق شده است، افزود: این آمار ۵۷.۷ درصد جمعیت مشمول واکسیناسیون را در بر می‌گیرد.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تاکنون ۸۹۰ هزار و ۷۶۷ نفر دُز دوم واکسن را دریافت کردند که ۲۱.۹ درصد جمعیت هدف را تشکیل می‌دهد.

صادقی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۷۶ هزار دز واکسن تزریق شده است که انتظار داریم با حضور پر رنگ مردم، این آمار به حداقل ۱۰۰ هزار دُز واکسن در شبانه‌روز برسد.

او تصریح کرد: خوشبختانه کمبودی به لحاظ واکسن وجود ندارد، تنها از رسانه‌ها انتظار داریم در تشویق مردم به واکسیناسیون تلاش کنند تا قبل از پیک ششم، جمعیت هدف واکسینه شوند.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.