فرماندار کاشمر گفت: بیش از ۶۷ درصد افراد بالای ۱۸ سال در کاشمر واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه هنوز کاشمر درگیر موج پنجم کرونا است گفت: هم اکنون ۴۱ نفر به خاطر ابتلا به ویروس منحوس کرونا در بیمارستان شهید مدرس کاشمر بستری هستند و این بیماری همچنان جان شهروندان را می‌گیرد.

او افزود: خوشبختانه آمار واکسیناسیون کرونا در منطقه همچنان رو به افزایش بوده، به طوری که سطح واکسیناسیون شهرستان از سطح واکسیناسیون استان و کشور بالاتر است.

فرماندار کاشمر ادامه داد: در حال حاضر به ۶۷.۸۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان دوز‌های اول و دوم واکسن کرونا تزریق شده است. در مجموع و بر اساس فراوانی تا کنون بیش از ۱۱۲ هزار و ۴۴۲ دوز واکسن کرونا در کاشمر تزریق شده است.

ساقی توجه به اینکه شهروندان تقریبا به ایمنی فردی رسیده اند، اما هنوز به ایمنی اجتماعی نرسیده‌ایم، بیان کرد: تا کنون ۸۱ هزار و ۹۲۳ نفر در شهرستان دوز اول واکسن را تزریق کرده‌اندو ۳۰ هزار و ۹۱۸ نفری که دوز‌های اول و دوم واکسن را دریافت نموده‌اند.

او تصریح کرد: چون سطح واکسیناسیون افزایش یافته نباید عادی انگاری در جامعه اتفاق بیفتد چرا که کارشناسان حوزه سلامت دغدغه دارند که با بی‌دقتی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وارد موج ششم نشویم.

انتهای پیام//م. د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.