سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال کمک‌های مردم مازندران به سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از بارگیری و ارسال کمک‌های مردم نیک اندیش استان به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت:کمک‌های مردم نیک اندیش استان برای اجرای برنامه نذرآب ۴ در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان بارگیری وارسال شد.

او افزود:۱۲۱ تانکرآب، ۳۳۰۰ کیلو آرد، ۳۰۰۰ قوطی کنسرو ماهی و کنسرو لوبیا، ۸۰ دستگاه تصفیه آب، ۲۰ هزار ماسک و ۲۰۰۰ ژل ضدعفونی، ۲۰۰ بسته غذایی و ۳۰۰ کیلو برنج، ۲۰۰ تخته پتو، ۴۰۰ کیف مدرسه به همراه ۴۰۰ بسته لوازم التحریر و مقادیر متنابعی از سایر ملزومات موردنیاز ساکنان منطقه به ارزش ۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال به مقصد شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

فخاری با اشاره به اینکه جمع آوری و تجمیع کمک‌های مردم و خیرین استان مازندران همچنان ادامه دارد، گفت: پیش از این نیز محموله‌های دیگری با هدف کاهش مشکلات هموطنان متاثر از خشکسالی و کرونا به منطقه مذکور ارسال شده بود.

او افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به مسئولیت اجتماعی و رسالت ذاتی صیانت از کرامت انسانی وپاسداشت فرهنگ بشردوستی، تاکنون ۳ برنامه ملی را تحت عنوان نذرآب برای کمک به آسیب دیدگان از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآورده است.

فخاری گفت: برنامه کشوری نذرآب ۴ نیز هم اکنون با مشارکت استان‌های مختلف در جریان است که مازندران همانند سال‌های گذشته از استان‌های پیشتاز در این برنامه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود: برنامه نذرآب ۴ از ۱۷ لغایت ۲۱ مهر با حضورتیم‌های مجهز داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان اجرا خواهدشد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.