مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران چشم انداز آینده این جمعیت را در استان امیدوارکننده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: چشم انداز آینده هلال احمراستان با توجه به برنامه‌های اجرایی و نتایج شاخص‌های عملکردی حوزه‌های مختلف رو به توسعه و بسیار امیدوارکننده است.

او با بیان اینکه اعتماد مردم به هلال احمر به عنوان بزرگترین پشتوانه این نهاد غیردولتی مایه مباهات است، افزود:باید با تمام وجود تلاش کنیم امانت دار این اعتماد باشیم.

فخاری گفت: برنامه‌های متنوعی درحال حاضر در راستای اهداف جمعیت هلال احمر در سطوح مختلف در حال اجراست که برآیند و بازخورد کلی آن موجب رضایت و تحسین مسئولان کشوری و استانی را درپی داشته است.

او با اشاره به تدابیر گسترده ملی و استانی برای مهار ویروس کرونا و نزولی ساختن شیب ابتلا، افزود: جمعیت هلال احمر مازندران از نخستین روز تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا دراین عرصه حضوری فعال داشته و با اعلام آماده باش به تمامی عوامل اجرایی و امدادی، برنامه‌های متنوعی را برای مشارکت موثر داوطلبان و جوانان عضو این جمعیت اجرا کرده است.

فخاری گفت: هلال احمرمازندران در راستای اهداف انسانی خود که همانا نجات جان انسان‌ها و کاهش آلام بشری است برنامه‌های زیادی را برای مهار ویروس کرونا به اجرا گذاشته که تولید ماسک و تهیه دستکش و مواد ضدعفونی کننده و همچنین تهیه هزاران بسته معیشتی با استفاده از ظرفیت خیرین و اعضای داوطلب و جوانان از جمله این خدمات بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران اشراف مدیران شعب برمفاهیم مدیریت بحران وبرنامه‌های ابلاغی از طریق دستورالعمل‌ها را از دیگر موضوعات مهم در ارزیابی مدیران شعب برشمرد و افزود:باید با انسجام سازمانی و آمادگی سیستماتیک از تهدید‌ها عبور کنیم و برای غلبه بر هرشرایط سخت مهیا باشیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.