سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی سامانه خرید اینترنتی بازارهای گل و گیاه اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: سامانه خرید اینترنتی بازارهای گل و گیاه اصفهان با ایجاد آدرس gol.samandehi.org برای سهولت در تامین مایحتاج شهروندان راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد مجیری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بازار گل و گیاه در پایان سال ۸۶ با هدف ساماندهی صنعت گل و گیاه استان و حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و حذف واسطه‌ها با در اختیار گذاشتن محل عرضه مستقیم با حداقل مبلغ به تولید کنندگان انواع گل و گیاه زینتی استان و کشور راه اندازی شد و هم اکنون مانند بازار‌های روز کوثر مورد اعتماد مردم است.

وی با بیان اینکه سامانه خرید اینترنتی بازار‌های روز کوثر به آدرس kowsar.market در دسترس مردم قرار گرفته است، افزود: شهروندان می‌توانند خرید خود را به صورت آنلاین از نزدیک‌ترین بازار کوثر انجام دهند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: سامانه خرید اینترنتی از بازار‌های روز کوثر به منظور سهولت در انجام خرید راه‌اندازی شده تا نیاز‌های مردم در بازار‌های کوثر به راحتی تأمین شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در کشور شماره تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ برای سفارش کالا‌ها و اقلام مورد نیاز از بازار‌های کوثر در اختیار شهروندان قرار گرفت، گفت: بازار‌های روز کوثر همواره بر تحقق شهروندمداری و عرضه کالا‌های با کیفیت و مناسب تاکید دارند و روزانه قیمت‌گذاری کالا‌ها با نظارت ناظران و بازرسان کنترل می‌شود.

مجیری خاطرنشان کرد: بازار‌های روز کوثر به کمک شهرداری فضایی ایجاد کرده تا بتوان محصولات مورد نیاز مردم را از واحد تولیدی به دست مصرف کنندگان برسانیم.

منبع:ایمنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.