سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین سوگواره عکس عاشورایی در زاهدان بکار خود پایان داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین سوگواره ملی عکس عاشورایی که از روز جمعه در زاهدان آغاز شده بود پس از ۲ روز با معرفی برگزیدگان بکار خود پایان داد.

حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره، بررسی و داوری آثار توسط داوران مهدی نجارپیشه، محمدرضا چایفروش، شهاب گلچین، محمود میربزرگ و صادق سوری انجام شد.

وی گفت: چهار هزار و ۱۹۵ اثر از ۳۶۳ شرکت کننده در سراسر کشور در بخش‌های اصلی و ویژه به دبیر خانه ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری ورکشاپ‌های عکاسی با حضور اساتید شهاب گلچین و محمدرضا چایفروش از برنامه‌های این سوگواره بود.

وی بیان کرد: بنا به رای هیات داوران نفرات برتر بخش اصلی به ترتیب اول تا سوم حسن فتاحیان، معصومه آذرانی، صابر قاضی و همچنین تقدیر هیات داوران نازی ابراهیمی اعلام شد.

مسگرانی گفت: همچنین از سوی هیات داوران نگین محمدی فرد، پویا بیات، داوود کهن ترابی و سید جواد میرحسینی به عنوان نفرات برتر بخش ویژه جوایز جشنواره را از آن خود کردند.

وی افزود: در آستانه شهادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، ۲۵ اثر برگزیده از پنجمین و ششمین جشنواره ملی گرافیک رضوی سیستان و بلوچستان در معرض بازدید قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این جشنواره از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همه ساله با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (علیه السلام)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار در زاهدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.