فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را خدمت کارکنان انتظامی و مردم شریف استان تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرداراحمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را خدمت کارکنان انتظامی و مردم شریف استان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دیگر بار پس از عاشورای حسینی "اربعین" از راه می‌رسد و وارثان خون خدا طنین خاموش ناپذیر "هیهات من الذله" و فریاد فرو خفته "هل من ناصرینصرنی" سرور و سالار شهیدان کربلا را در عصر جاهلیت یزیدی مدرن، جهانگیر می‌سازند و در چنین هنگامه‌ای شورانگیز و شعورآفرین، ملت عاشورایی ایران همراه با سایر آزادگان و حق طلبان جهان حماسه‌ی "مقاومت" و "ذلت ناپذیری" و "بیعت" با "ولایت" و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را می‌سراید.

عظمت حضور چند ده میلیونی عاشقان و تشنگان زمزم زیارت حضرت امام حسین (ع) در سال‌های گذشته، پیام "عاشورای حسینی" و "رسالت کاروان اسیران کربلا" و حقیقت فریاد‌های "دشمن شکن" و "بصیرت آفرین" زینب کبری (س) را زنده و با طراوت بر دل‌های مشتاق معرفت می‌تاباند و جبهه یزیدیان معاصر و نماد آن یعنی مثلث شیطانی "امریکا"، "رژیم صهیونیستی" و "آل سعود" را کانون برائت و بیزاری امت پیامبر اعظم (ص) قرار می‌دهد.

امتداد خط عاشورا و حادثه عظیم کربلا اینک در سرزمین شام و عراق ظهور "هندسه‌ی جدید قدرت" در منطقه را رقم زده است که بر پیشانی آن نام بلند "انقلاب اسلامی" و "ملت ایران" می‌درخشد.

اینجانب، فرا رسیدن چهلمین روز شهادت بزرگ مرد صحنه کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش را به محضر آقا امام زمان (عج)، فرماندهی معزز و معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و بویژه کارکنان سخت کوش فرماندهی انتظامی استان تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار