سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه عالی استانداری کرمانشاه در بازرسی و امور حقوقی

مدیرکل مدیریت عملکردبازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت : استانداری کرمانشاه در ارزیابی وزارت کشور در سال ۹۹ رتبه عالی و ۱۰۰ درصد امتیازات را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالله عزیزی مدیرکل مدیریت عملکردبازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه به تغییر روند مدل ارزیابی وزارت کشور در عملکرد فرمانداران و استانداران اشاره کرد و افزود: در مدل جدید ارزیابی دیگر برحسب رتبه بندی استانداران و فرمانداران ارزیابی نمی‌کنند، بلکه آنان براساس شاخص ضعیف؛ متوسط، خوب و عالی ارزیابی می‌شوند که استانداری کرمانشاه با ۱۰۰ درصد امتیاز موفق به کسب امتیاز عالی شد.

او با بیان اینکه قبل از حضور استاندارکرمانشاه بازوند در مسند استانداری، استانداری کرمانشاه در ۲ سال آخر رتبه ۲۹ و ۳۱ یعنی رتبه آخر را کسب کرد و گفت: از زمان حضوراستانداررتبه کرمانشاه در سال ۹۷؛ رتبه پنج، سال ۹۸ رتبه اول، و سال ۹۹ نیز همین رتبه دوباره تکرار شد که نشان دهنده مردمی بودن و توجه جدی و میدانی آقای بازوند به خواست‌های مردم و حضور در میان آن‌ها است.

 عزیزی گفت: در این چهار سال؛ استاندار  ۵۴ جلسه ملاقت عمومی و دیدار با سه هزار نفر، و با بیش از ۴۰ بار حضور در سامانه ۱۱۱ پاسخگو به تلفن‌های مردم و ستقیم با مردم در ارتباط بودند.

انتهای پیام/آ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.