سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش مشهد در دهه آخر صفر

معاون خدمات شهری شهرداری ثامن گفت: با اقدامات ویژه شهرداری مشهد و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای عزاداری در ایام دهه آخر صفر و شهادت امام رضا (ع) مهیا می‌شویم.

عباس مرادیان مقدم معاون خدمات شهری شهرداری ثامن  در گفت‌‌ و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اقدامات ویژه شهرداری مشهد در ایام پایانی صفر و شهادت امام رضا(ع) گفت: با تاکید عبدالله ارجائی شهردار مشهد در هر چه بهتر خدمت‌رسانی به مردم در دهه آخر و ضمن توصیه به مجاورین و زائرین به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شهرداری آماده خدمت‌رسانی است.

او افزود: در منطقه ثامن حضور روزانه ۷۱۲ نیرو اعم از مدیران، کارشناسان و پاکبانان را  در حوزه های مختلف خدمت‌رسانی به زائرین و مجاورین در دستور کار داریم و همچنین  با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به عزاداران ۲۷۰ سرویس بهداشتی را آماده کردیم و ۳۱ دستگاه از ماشین آلات حمل پسماند و جاروهای مکانیزه را  به طور شبانه روزی به کار می‌بندیم.


بیشتر بخوانید


معاون خدمات شهری شهرداری ثامن ادامه داد: حدود ۲۵۰۰ متر مربع از مسیرهای منتهی به حرم را در حریم امام رضا شستشو می‌دهیم و مزین به تصویر شهدا کرده‌ایم و بر همین اساس با مشارکت هیئت‌ها ۲۰ ایستگاه سلامتی را  آماده کرده‌ایم.

مرادیان بیان کرد: با پیش بینی برودت و سرما در روزهای پایانی و روز شهادت امام رضا (ع) اقامتگاه‌هایی را برای مکان های اضطراری آماده کرده و با همکاری آموزش و پرورش مدارس را هم در این اسکان سرخط آوردیم و بر همین اساس نماینده بهداشت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در محل های اضطراری بررسی می‌کنند تا بتوانیم دهه آخر صفر را با خشنودی امام رضا (ع) بگذرانیم.

او با تاکید بر اینکه همه ما موظف به رعایت بهداشت و شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم تصریح کرد: همه ما به پویش من ماسک میزنم که خدمتی از قرارگاه مردمی ستاد کرونا در خراسان رضوی است پیوسته ایم و پاکبانان و کارکنان رفع سد معبر نیز این وظیفه خطیر را به دوش دارند و همه را  به رعایت بهداشت و ماسک زدن هدایت می‌کنند .

 

انتهای پیام//س.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
التماس دعای خیر