قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: فعالیت‌های ما برای ایام پایانی ماه صفر از چند روز گذشته آغاز شده و امروز پس از این مراسم نمادین، بالغ بر ۲۰ هزار عوامل اجرایی شهرداری فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد در حاشیه مراسم اذن خدمت خادمان شهری، درخصوص اقدامات انجام شده برای ایام پایانی ماه صفر، گفت: امروز به صورت نمادین مراسم اذن خدمت به پیشگاه، ولی نعمت ما حضرت علی بن موسی ارضا (ع) انجام خواهد شد.

او افزود: فعالیت‌های ما برای ایام پایانی ماه صفر از چند روز گذشته آغاز شده و امروز پس از این مراسم نمادین، بالغ بر ۲۰ هزار عوامل اجرایی شهرداری فعالیت خود را به جد آغاز خواهند کرد.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین خدمات ویژه‌ای در محور‌های منتهی به حرم و ورودی شهر در حال انجام است.

یعقوبی با اشاره به اینکه پس از مراسم شام غریبان، شهر به حالت طبیعی برمی گردد، بیان کرد: تیم عوامل اجرایی برای نظافت کامل شهر مستقر شده اند.

او تصریح کرد: به طور کلی اقدامات ما در ایام پایانی ماه صفر به دو بخش خدمات به زائرین و و فضا آرایی شهر تقسیم می‌شود.

گفتنی است که در این مراسم نمادین بیش از ۳۰۰ نفر از عوامل اجرایی شامل پاکبان ها، کارگران فضای سبز و اتوبوسران‌ها حضور داشتند و پس از در مسیر از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی مراسم اذن خدمت برگزار شد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.