سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام:

اجرای پروژه عظیم هر ایرانی یک نهال با کنگره شهدای استان همزمان شد

احمدی گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان ایلام در آذر ماه سال جاری اقدام به برگزاری پروژه عظیم هر ایرانی یک نهال خواهد نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت : در کنگره ۳ هزار شهید ایلامی که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود تمام اقدامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان ایلام و برنامه‌ها و پروژه‌هایی که در این ایام برگزار می‌گردد با نام شهدا مزین خواهد شد.

او افزود : این اداره کل در آذرماه اقدام به برگزاری پروژه عظیم هر ایرانی یک نهال خواهد نمود که خوشبختانه به دلیل همزمانی این طرح با کنگره عظیم شهدای استان، با نام زیبای شهیدان مزین خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام بیان کرد : جلسه پویش ملی ایران سبز با شعار (هر ایرانی یک نهال) که اولین بار توسط منابع طبیعی استان به عنوان استان پیشرو مطرح و مورد استقبال قرار گرفت با حضور صدا و سیما، مرکز تحقیقات، استانداری، بسیج سازندگی و ... برگزار می‌گردد.

او ظهار داشت: شهدای ما چه در جبهه دفاع از وطن و چه در جبهه دفاع از سلامت، امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این از خودگذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه‌سازان به یاد هر شهید نهالی بکاریم.

احمدی عنوان کرد : درخت نماد رشد، پویایی، حرکت و تکامل است که این نماد شهدا و ایثارگران است که با گذشت از جان خود موجب رشد و تکامل انسان‌ها شدند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.